Author name: lucah602

Kisah Ketiga Antara Dara dan Janda

Aku terus melayari dunia penuh nikmat bersama ibu Intan dan sesekali aku menerima surat dari Intan, ku baca bersama-sama Maria dan tentunya selepas membaca surat Intan, Maria akan mengantikan tempat Intan melayari bahtera nikmat bersamaku….. Sesekali aku meneruskan kegiatan lancap melancap yang sememangnya kugemari sedari dulu. Aku tetap memilih mangsa , prinsipku “aku akan melayari […]

Kisah Ketiga Antara Dara dan Janda Read More »

Seks Dengan Janda

Beberapa tahun yg lepas, aku ada berkenalan dgn seorang janda beranak satu yang berumur lebih kurang 30 tahun dan pada waktu itu aku berumur kurang 5 tahun daripadanya. Janda tersebut aku gelarkan sebagai Ana sahaja dan beliau berasal dari negeri Cik Siti Wan Kembang. Kami berdua telah berkenalan lebih kurang 3 bulan dan aku amat

Seks Dengan Janda Read More »

Hasnah Janda

Peristiwa yang ingin aku ceritakan ini berlaku pada diriku di bulan Mei 2008. Peristiwa berlaku ketika aku dalam perjalanan menuju kedai mamak kesukaanku untuk bersarapan pagi. Waktu itu kira-kira jam 8.45 pagi. Biasanya aku akan memandu keretaku untuk ke kedai mamak tersebut. Namun, ada kalanya aku akan berjalan kaki melalui apartmen rendah (walk-up apartment) yang

Hasnah Janda Read More »

Saroja Klimaks

Saroja seorang janda muda. Hatinya resah gelisah. Dia bercerai sebab campurtangan mak mentua. Seorang wanita tua yang tidak tahu bertimbangrasa terhadap anak dan menantunya. Kebahagiaan anaknya sendiri direntap dan apatah lagi bahagia menantu dan cucu-cucunya. Usianya masih muda. Baru 27 tahun sudah menjanda dan beranak dua. Badan Saroja masih bergetah. Tingginya dalam 154cm. Solid dan

Saroja Klimaks Read More »

Janda Tukang Kebun

Ini adalah cerita sebenar yang berlaku pada diri ku.Aku seorang Guru Sekolah Menengah di sekitar Melaka dan mempunyai seorang isteri dan 4 anak.Isteri ku bekerja dan masih solid lagi namun begitu naluti jantanku yang sentiasa mencari idea untuk memuaskan nafsu sering memaksa aku mencari jalan untuk menyetubuhi perempuan lain,tak kiralah samada pelacur,janda atau minah bohsia.

Janda Tukang Kebun Read More »

Jilatan Pengkid

Nama aku Jojo.(bukan nama sebenar) Aku agak terkenal dengan sikapku yang peramah dan suka berjenaka. Barang siapa saja yang lepak dengan aku pasti tak akan kering gusi dengan lawak jenaka aku yang merapuuuu. Aku ada berkenalan dengan seorang “datin” yang tak payahlah aku sebut namanya.Orangnya manis. Walaupun sudah mempunyai anak empat tapi body dia “bergetah”

Jilatan Pengkid Read More »

Keluarga Angkat

Ceritanya begini, sewaktu dalam tahun dua,akibat daripada kekurangan hostel yang disediakan oleh pihak U, maka ramailah student yang terpaksa tinggal di luar kampus, sewa rumah sendiri atau dengan member-member lain. Akupun menghadapi masalah yang sama, terpaksa mencari rumah sewa diluar kampus Dipendekkan cerita akhirnya dapatlah aku menyewa sebuah bilik di kawasan perumahan di seksyen 17,

Keluarga Angkat Read More »

Peristiwa Daun Pisang

Hai Geng! Nama aku Alex. Ini aku ada cerita menarik nak kongsi dengan korang semua. Cerita ni aku dapat kat kawan aku. Kawan aku nak kata jahat pun tak lah jahat sangat tapi nakallah. Ceritanya bermula bila ketika aku berumur 20 tahun. Masa tu aku berkenalan dengan awek yang cun macam sireh. Nama awek aku

Peristiwa Daun Pisang Read More »

Rita

Biarku kenalkan diriku sebagai Rita. Aku adalah seorang janda berumur 24 tahun. Aku berkahwin pada umur 19 tahun. Jarak umurku dengan bekas suamiku agak jauh. Semasa kami berkahwin, dia berumur 47. Bekas suamiku ialah seorang ahli perniagaan yang kaya. Dan pada masa itu, dia sudah pun beristeri dan mempunyai empat orang anak. Suamiku meninggal dunia

Rita Read More »