Puaskan Nafsu Main Puki Sedap

Malam semalam,aku memang gersang….tak tahan,laki aku takde dah 3 hari…aku biasa dikerjakan setiap 2 hari…daripada malam, bangun pagi tadi,lepas lunch… aku duk melancap je atas katil…sambil mata tengok cd blue…nasib ada vibrator Osim laki aku belikan bulan lepas..boleh lah aku melayan puki aku ni…sampai terketar-ketar suara aku dikerjakan mesin vibrator ni… letih je tidur..tak boleh […]

Puaskan Nafsu Main Puki Sedap Read More »