Penjenayah

Nama aku Liz. Aku seorang janda yang mencari nafkah dengan menjual kuih muih di gerai. Rutin harian aku membuat kuih di waktu malam dan menjual kuih di siang hari. Dipendekkan cerita, pada suatu hari rumah aku dimasuki penjenayah yang berjaya melepaskan diri dari penjara. Pada waktu itu jam 5 pagi. Keadaan masih gelap lagi dan […]

Penjenayah Read More »

Janda Pramugari

Cerita ini benar-benar berlaku kepada aku. Kejadian in baru sahaja berlaku pada bulan Januari 1999 yang lalu. Aku berkenalan dengan seorang pramugari Pelangi Airways. Namanya Zarina (nama samaran). Zarina bekerja dengan MAS sebelum ini tetapi terpaksa berhenti kerja kerana mengandung anaknya. Zarina ini memang cukup cantik orangnya. Ceritanya begini. Pada penghujung bulan Disember 1998 yang

Janda Pramugari Read More »

Janda Meletop

Cerita ini berlaku beberapa tahun yang lalu semasa saya masih lagi menuntut di sebuah IPTS di ibukota. Pada masa tu saya dah nak habis study dah, so banyaklah masa free. Jadi saya pun mintalah kerja kat satu supermaket. Masa rehat tengah hari kat situ, saya selalu melepak sementara tunggu time masuk kerja balik. Pada satu

Janda Meletop Read More »

Ann Janda Muda

Ann seorang janda muda berhias (Tak ada anak) berumur 18 tahun. Dia agak liar skit, sebab tu laki dia ceraikan dia. Dia kawen dulu dari aku atas kehendak ibubapa dan bercerai selepas 5bulan kawen. Ann memang rapat dengan bini aku dan aku, bila ada masalah dia akan serita kat aku. Lepas bercerai dia jadi semakin

Ann Janda Muda Read More »

Kak Limah Janda

Aku melihat jam di tangan ku. Masih awal lagi rupanya. Ada kira- kira setengah jam lagi sebelum waktu pejabat habis. Siang tadi kakak Ipar ku menelefon meminta aku datang ke rumahnya selepas kelas. Aku tertanya-tanya juga kerana selalunya hanya abang saja yang menelefon bertanyakan sesuatu atau meminta aku untuk menjagakan rumah jika dia ada urusan

Kak Limah Janda Read More »

Melayan Janda

Hi.. Aku nak ceritakan kisah benar yang baru saja aku lalui tempoh hari.. kira-kira minggu lepas, 19 Mac 2012. Waktu tu aku kat Taman Melati, main bola friendly match. Masa tu agak hujan sikit.. dan padang becak dan kotor. Dan kebetulan masa kat situ.. ada laaa dua tiga orang awek lepak kat bangku bawah seating

Melayan Janda Read More »

Janda bernama Ros

Nama aku Razlan. Tinggi aku lebih kurang 171 cm dan berat badan aku lebih kurang 70 kg. Kira aku ni tinggi la juga orangnya, tapi kulit aku gelap sikit, ala-ala mamak sikit. ‘Batang nikmat’ aku boleh tahan juga saiznya, panjangnya ada la hampir-hampir 6 inci dan ukur lilitnya ada la lebih kurang 4 inci. Untuk

Janda bernama Ros Read More »

Isteri Jiranku

Nama aku Zimi. Umur aku telah pun masuk 37 tahun. Cerita ini terjadi sewaktu umur ku 27 tahun dan aku telah berkahwin mempunyai orang anak yang masih kecil. Isteri ku tidak bekerja dan sepenuh masa berada di rumah. Dua anak ku tinggal di kampung. Hanya yang kecil berumur 4 tahun ada bersama aku. Aku bekerja

Isteri Jiranku Read More »

Esah Yang Manis

Ingat Kak Esah, cewek ini masih muda. Usia sekitar 18th, sudah setahun lebih menikah dengan Bang Hamid(27th) dan menjadi jiran N, tinggal di rumah no 3. Masih belum mengandung lagi. Kak Esah kecil molek, tidak tinggi orangnya. Dalam 5′ sahaja. Namun memiliki tubuh yang mantap dan kental. Dua buah payudara yang sederhana dengan body yang

Esah Yang Manis Read More »